Wij werken samen met DHL. Zij worden ingeschakeld indien je een product besteld hebt. Nadat onze logistieke afdeling jouw bestelling aan ons heeft afgegeven voor verzending, ontvangt je een verzendbevestiging per e-mail. Je kunt vervolgens op onze internetsite inloggen met je klantgegevens en daar de actuele status van de zending volgen. De verzendkosten binnen Nederland bedragen €7,95 en in België €19,85.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@borstelshop.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Retour voorwaarden
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De verzendkosten van het heen sturen, krijgt u niet vergoed, dit zijn werkelijk gemaakte kosten.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het retourformulier invullen en mailen naar info@borstelshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Er zijn 3 retourmogelijkheden:
- Afgeven bij de shop: Borstelshop, Dr. A. Philipsstraat 5, 7903 AL Hoogeveen
- Zelf retour sturen met een pakketdienst naar keuze, adres: Borstelshop, Dr. A. Philipsstraat 5, 7903 AL Hoogeveen
- Laten ophalen door Borstelshop, de kosten hiervoor zijn in Nederland €12,50 en in België €22,50 en worden verrekend met de terugbetaling
Er is een artikel verkeerd geleverd
Wanneer er een artikel verkeerd geleverd is, verzoeken wij binnen 48 uur na levering contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 0528-217088 of per e-mail via info@borstelshop.nl.
Om misbruik van de retourregeling op maatwerkproducten te voorkomen, behoud wij ons het recht om de terugbetaling of het retour van producten te weigeren, indien niet aan de genoemde voorwaarden is voldaan.
Hoe retourneer ik een product?
Voordat je een product retourneert dien je altijd ons retourformulier te gebruiken. Zonder retourformulier kunnen wij een product niet aannemen. Het retourformulier zorgt ervoor dat wij weten welk product geretourneerd wordt. Wij zullen er vervolgens voor zorgen dat jullie over de juiste papieren beschikken om het product op te sturen, zodat vervolgens op de juiste plaats terecht komt.
Bij het retour sturen van producten, zijn alle verzendkosten voor rekening van de besteller.
Het retourformulier download je hier.